Juuri kun olin päättänyt, etten aio enää seurata tai hysterisoida minkään valeraskauden oireita, niin tuli eilen taas lisää niitä. Olen rampannut koko eilisen päivän (ja kerran viime yönä) vessassa. Pissahätä on ollut päällä melkein jatkuvasti, vaikken ole juonut mitään hurjia määriä nestettä, enkä kofeiinia.

Ja eilen oli taas paha olo ja pää kipeä. Tänään olen järkyttävän väsynyt, ihan kuin en olisi nukkunut yhtään koko yönä. Ja on taas kevyt paha olo. Vaikka uskoisin, että jos oikeasti olisin raskaana niin olisi vielä pahempi olo.

Tosi ärsyttävää, kun olen kuitenkin viime kuussa vuodon jälkeen tehnyt pari nega-testiä. Eli ei siinä sen ihmeellisempää voi olla, kuin että pää tai hormoonit sotkevat nyt kroppani. Sillä nämä oireet eivät todellakaan ole keksittyjä. Ne voivat hyvin johtua muusta, mutta kun odottaa raskautta, niin ne on helppo yhdistää raskausoireiksi. Sen tiedän toki, ettei tämän kuun yrittämisistä pitäisi oireita vielä ilmetä. Jos on tärpännyt, niin se on tapahtunut näinä päivinä. Tai sitten tärppää vielä myöhemmin. Olen päättänyt, että tästä kuusta se lähtee ihan oikeasti, se meidän vauva. No, ei tällaista tietenkään oikeasti voi päättää, mutta jos pieni itsesuggestio laittaisi kropan sellaiseen valmiustilaan, että hetki olisi otollinen, niin voihan sitäkin harrastaa. Vielä en ole menettänyt toivoa.