Pomoni jatkaa tempauksiaan, joilla hän ärsyttää tämän raskaana olevan tätin täydellisesti. Nyt hän on jättänyt ne asiat tekemättä, jotka hän minulle lupasi tekevänsä. Sen sijaan hän on lähtenyt vanhempiensa luokse tyttärensä kanssa, ja jättänyt tämän työpäivän väliin, koska tuulet ovat niin suotuisat hänen rakkaalle harrastukselleen. Eli nyt hän on jollakin rannalla jonkun perskulin leijan kanssa pomppimassa. Per**le että ärsyttää tuollainen leväperäisyys. Ja samalla minä joudun tilivelvolliseksi asioista, jotka hän lupasi hoitaa, ja minä luotin hänen myös hoitavan. No, omapahan oli tyhmyys, että luotin. Olenhan minä tämän aiemminkin nähnyt. Sen sijaan, että olisi tarttunut listaan jonka olin hänelle laatinut, hän on laittanut minulle meilitse selitksen eri kohdista, miten ne hoidan tänään. Ihan kuin minulla ei olisi muuta työtä tänään. Saman ajan, jonka hän laittoi niiden kirjoittamiseen, olisi riittänyt ainakin suurimman osan hoitamiseen.

Muuten voin hyvin. Potkuja tunnen välillä. Niskat ovat ihan jumissa, mutta tänään minulla on hieroja, joten ehkä vähän taas helpottaa. Aion kyllä jatkaa hierojalla käymistä 1,5 viikon välein, jotta ei niskat jännittyisi liikaa, nyt kun ei kunnon särkylääkkeitä saa syödä. Panadol kaikessa kunniassa, mutta ei tehoa kaikkeen särkyyn, enkä niitäkään viitsi jatkuvasti syödä. Olen tainnut syödä 2 tai kolme raskauden aikana.

Maha on sellaisen kokoinen, että he jotka tietävät, näkevät sen jo selkeästi, mutta he jotka eivät, eivät vielä sitä huomaa. Aika kiva koko, vaikkakin välillä tulee vaan läski olo. Minusta tuntuu, että vaikka painoni on noussut, niin en ole kovasti paisunut muualta, paitsi rinnoista ja mahasta. Mutta sinne mahtuukin sitten viisi kiloa ekstraa.

Minulla on matkakuume. Enää alle kaksi viikkoa, ja lähdetään etelään. Aah, kuinka ihanaa. Eilen kokeilin vaikka mitä kesävaatteita. Harvat mahtuivat, mutta olen ollut fiksu, ja käynyt henkkamaukalla katsomassa alennushyllystä kesä-mammavaatteita. Yksi hame on löytynyt, ja yksi ihana hihaton paita. Tosi halvalla vielä. Ja bikinin yläosia olen saanut lainaksi ystävältäni, plus yhdet olen ostanut. Alaosa saa luvan mennä, sillä se on tosi iso normaalisti. Nyt aika sopiva. Muutama mekko meni päälle vielä normaaleista vaatteista. Siis ne ovat venyvää sorttia. Aika hassua, että kun laittaa kesävaatteet päälle, niin maha vie kaiken huomion tukevista reisistäni. Raskaus pukisi minua kesällä. Niin, ellen paisuisi nesteestä, kuten siskoni teki. Saa nähdä miten etelässä käy..