Tänään alkaa omien laskujeni mukaan viikko 11, vai 12? En enää ole pysynyt laskuissa mukana. Eiku, 11+0 on tänään, eli kahdestoista viikko kai alkaa. Neuvolantäti kulkee kyllä yhden päivän minua jäljessä, mutta koska ultrassa sikiön kooksi sanottiin muutama viikko sitten perjantaina 8+2, niin silloin tänään on oltava 11+0. Sen verran olen laskenut elämässäni, että tiedän, että keskiviikosta perjantaihin on kaksi päivää.

Olo oli eilen oikein mainio itse asiassa. Ei paljoakaan pahaa oloa, vasta kuin ihan myöhään ennen nukkumaanmenoa. Ja sekin varmaan, koska minulla tuuppaa tulla nälkä silloin. Tehtiin makaronilaatikkoa pitkästä aikaa eilen. Omaa versiotani, kun ei vatsa kestä sipulia enkä kananmunaa. Mutta mielestäni minun makaronilaatikko on paljon parempaa kuin se perusmössö. Paljon mausteita ja mielikuvitusta. Ja riittää ainakin kahdeksi päiväksi. Olisi tietenkin voinut tehdä isommankin satsin, mutta on huonosti kippoja johon laittaa. pitäisi ostaa kunnon uunivuoka. Mutta hyvää oli, ja mies otti sitä mukaan töihinkin. Itse kyllä käyn syömässä jossain ulkona, kun tahdon pois täältä konttorilta. Nyt raskaana olen opetellut käymään yksin syömässä lounaalla. Aiemmin tehtiin joko mieheni kanssa treffit lounaalla, tai sitten hain jotain subway-tyyppistä. Mutta nyt eivät oikein subbarit riitä, joten olen suosiolla käynyt itselleni jonkin ilmaislehden, ja kipaissut lounaspaikkaan. Niitähän täällä riittää. Rax on yksi vakiopaikoistani. Siellä syön aika edullisen salaatti/keittoaterian, joka on yleensä oikein maittava. Eilen kävin siellä, ja ehkä tänäänkin.

Niska on tänään vähän paremmassa kunnossa. Ei ainakaan särkenyt heti aamusta, mutta nyt jo vähän kuumottaa. Taidan tänään käydä ne uudet rintaliivit, joita jo eilen etsiskelin. Tänään menen erikoisliikkeeseen oikein ja pyydän apua.

Ja nyt taidan soittaa hierojalle ja yrittää saada ajan itselleni. Täällä on sellainen hierontakoulu, josta saa edullisesti puolentunnin aikoja.