Olen tähän saakka epäillyt ylipäätään sitä faktaa, että olisin raskaana. Nyt on kuitenkin sen verran oireita, että on pakko uskoa jo raskaustestejä.

Oireita:
- On ollut aamuisin vähän paha olo (vielä ei ole ihan mahdoton, mutta odottelen sitä - äiti joutui tiputukseen odottaessaan minua..)
- Alaselkää särkee
- Väsyttää kamalasti (eteenkin iltaisin, jolloin normaalisti olen pirteimmilläni)
- Olen tosi herkällä tuulella - jos mies sanoo yhtään vastaan, niin otan sen hyvin henkilökohtaisesti
- Vatsaa kivistää (vaikea kuvailla tunnetta, mutta liittyy selkäsärkyyn)
- Rinnat ovat tosi arat ja kasvaneet ällön kokoisiksi
- Hajuaisti on herkempi kuin normaalisti
- Pohkeet ja jalat tuntuivat eilen kuumalla kelillä tosi "tiukoilta" ja olivat vähän turvoksissa (en tiedä kuuluuko tämäkin raskausoireisiin).
- Janottaa koko ajan
- Pissattaa aika usein

Olen laskenut päivät viime menkoista ja tänään ollaan päivässä 49. Seitsemän kertaa seitsemän on 49, joten olisiko niin, että huomenna alkaa kahdeksas viikko? Tietääkö joku?

Osaako joku kommentoida tuota alaselän särkyä. Se on suht häiritsevä, muttei sietämätön. Vähän kuin alaselkää kuumottaisi. Onko se raskausoire? Olettaisin näin.. Kohtuni on normaalisti hyvin takana, joten ehkä sillä on osuutta asiaan.

Eipä tässä muuta. Pahaa oloa yritän lääkitä kuivatuilla hedelmillä. Ne toimivat hyvin, vaikkei muuten tee mieli yhtään makeaa. Suolaisia salaatteja sitäkin enemmän.

Nyt kun vielä saisi tietää onko kaikki kunnossa vai ei, niin voisi nauttia tästä tilasta vähän enemmän. Voihan hyvin olla, että tämä on tuulimuna tai että keskenmeno uhkaa jälleen. Toiveikas kuitenkin olen, sillä kaksi edellistä raskautta eivät kestäneet yhteensä läheskään niin kauan, kuin mitä tämä on kestänyt tähän mennessä.