Huomenna lähdetään reissuun. Ei vielä huomenna etelään, mutta keskiviikkoaamuna tosi aikaisin. Eilen oli siskonpojan ristiäiset. Siis oli todella kivat juhlat, kun oli vaikka kuinka paljon sukua paikalla. Minä olen kovin sukurakas ihminen, ja tykkään hirvestä kokoontua rakkaiden ihmisten kanssa yhteen juhlistamaan jotain mukavaa. Joulu on tiettävästi sitten seuraavat sukujuhlat..

Eilen en ehtinyt tunnustella vaavin liikkeitä, enkä niitä sitten tuntenutkaan. Ei minun oikeasti tarvitse niitä tunnustella, mutta koska olin jatkuvassa liikkeessä, en niitä ollenkaan huomannut. Olisikohan poitsu nukkunut hyvin, kun mamma oli jatkuvasti liikkeellä? Kuulemma sikiö nukkuu yleensä silloin, kun äiti liikkuu. No, illalla tunsin muutaman liikkeen, ja tänään myös olen tuntenut muutaman liikkeen, mutta en mitään viime viikon kaltaista myllerrystä kuitenkaan. Vähän kaipaan niitä liikkeitä enemmän, kieltämättä, koska ne antavat varmuuden siitä, että lapsi on vielä elossa.

Ellen huomenna ehdi jotain tänne raapustaa, niin tulen olemaan poissa aina 22.11. saakka. Etelän lämmössä siis :-)